“Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim!”

Herkesin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun! Her ne kadar bu yazıyı 20 Mayıs günü yazmış olsam da :)

ataturk

Milli Piyango Spor Kulubü’nün Ankara Koza Sokak’taki antrenman sahasına gittiğim ilk günü dün gibi hatırlıyorum. Takım seçmeleri yapılıyordu ve saha tam bir savaş alanıydı. Her yaştan 10larca çocuk sıraya girmiş turnike atıyor ve kendini göstermeye çalışıyordu.

Tüm o hengamenin içinde benim gözüme çarpan ve hala aklımda olan duvardaki kocaman yazı şunu söylüyordu: “Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim!” K.Atatürk. 9 yaşındaki bana çok şey ifade etmemişti ama şimdi çok daha iyi anlıyorum bu sözün önemini. Özellikle bazı sporcu, takım ve taraftarların ahlaksız olmaktan gurur duyduğu şu son dönemde…

Bir Yanıt Bırakın

